Oct 9, 2009

'Jemputan ke Perkahwinan Saya'

Assalamualaikum WarahmatullahiaWabarokaTuh,

Saya, Wan Mohd Hafezul Wan Abdul Ghani, dengan berbesar hati mewakili kedua ibu bapa saya serta keluarga ingin menjemput semua yang mengenali saya iaitu rakan-rakan, kawan-kawan serta sahabat-sahabat saya terutama yang pernah belajar dengan saya di Sekolah Kebangsaan Seberang Perak Baru, Maktab Mahmud Alor Setar, Sekolah Menengah Teknik Alor Setar (SMTAS), Kolej Matrikulasi Melaka, University College Dublin (UCD) Ireland, Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) serta Universiti Sains Malaysia (USM). Akad nikah akan berlangsung pada 30hb Oktober 2009 di rumah tunang saya, Nur Asshifa Md. Noh (Shifa) di Kamunting, Perak diikuti dengan majlis Perkahwinan pada 31hb Oktober 2009, Sabtu.

Majlis di pihak saya adalah pada 7hb November 2009, hari Sabtu di rumah keluarga say di Alor Setar, Kedah.




Semua di jemput hadir.

Doakan semoga majlis perkahwinan ini diberkati Allah SWT dan ikatan yang terbina akan kekal ke anak cucu.

Wassalam

1 comment:

beeRamza said...

Tahniah Zul n Kak Syifa.

Semoga diberkati hendaknya.

=)