Nov 25, 2008

'Super Birthday Gift'

Hujung minggu lepas, semasa aku n kawan2 semua g bkelah di Feringgi, ada sesuatu y sngat mengujakan terjadi. Rupa2nya, Jill n Ashley serta Ryan n Amy telah merancangkan kejutan untuk aku n Shifa sempena Birthday kami bulan November ni. Tiba2 masa tengah seronok2 berpicnic, diorang bawa kek, siap dengan lilin utk aku n Shifa. Kek tu Amy buat sendiri. Sedap~~~! Kek coklat, memang favorite aku tu. Pastu, kami pun potong kek n makan ramai2. Masa tengah makan tu la, Asyley bagi kat aku satu kertas. Birthday wishing katanya. Aku pun buka la. Kertas tu ikat dengan getah jer, simple. Dia tulis 'Selamat Hari Jadi Dari Girlings'. Pastu ada gambar orang main 'parasailing'. Ashley kata, ini hadiah kami utk kamu berdua. Aku x faham. Ingat kad tu y hadiah. Rupa2 hadiah diorang kpada kami berdua ialah 'parasailing'. Diorang nak kami berdua naik benda tu n rasa moment y sangat best semasa terbang. Aku terkejut sangat. Rasa seronok y teramat2. Inilah hadiah harijadi y paling best. Memang ini kejutan y paling aku terkejut,haha~~!! Pastu aku terus cuak. Tanya Shifa dia nak x? Dia kata ok klu aku ok. Aku pun setuju la. Pastu, kami g kat tepi pantai y diorang dok main benda tu. Berderau jugak la darah aku tengok masa benda tu berlepas n landing. Tapi, perasaan masa kat udara, dengan tunang y tersayang, x dapat nak diceritakan dengan kata2. Aku x henti2 dok ucap terima kasih kat Jil n Ashley. Memang best sangat2. Kalau nak tau camne, korang cubala sendiri.












4 comments:

FuzAma said...

WAH!cayalah korang...romantik gila...hahaha..(ko pejam mata ke buka mata masa kat atas angkasa tu)

Hafezul said...

Mestila buka. Ko ingat aku takut ker!!!

Anonymous said...

die tipu fuzah..die tutup mata..die takot tinggi..haha

FuzAma said...

nik..fuzah pun rasa camtu gak..saja la tu nak cover line..hahahha