Apr 2, 2009

'Pressure relief'

Alamak, dah lama rasanya x dapat nak rehat best2 punya (apasal alamak??) Hujung minggu pun kena bangun awal. Walaupun ri ni hari Rabu, tapi nak jugak cakap pasal hujung minggu. Rasanya cam dah lama x rasa cuti hujung minggu. Tapi, kadang2 bukan sebab kerja sangat pun. Mungkin sebab umur dah semakin tua kot, tu y x feel betul2 bila time2 cuti ni.

Dah lama la x tengok movie kat cinema. Citer terakhir, kalau x salah aku, Twilight kot. Bila la nak kuar citer New Moon ni. Dengaq kata shooting pun belum start lagi. Apa citer y best kat wayang la ni yek? Dragon Ball, TaleNTime, Shopaholic. Cam bosan jer semua2 tu. Tapi Kerol kata TaleNTime tu best. Well, everyone knows type citer apa y Kerol layan, hehe (Sori bro...).

Mak pun dah bising lama x balik. Hari tu masa balik dari Perlis sempat singgah rumah sekejap, dalam 2 jam camtu. Mak siap cakap kat member2 y aku ni dah jadi orang Penang. Ala, penang consider dekat la tu. Masa aku kat Ireland dulu, 2 tahun mak x cakap pulak aku dah jadi Irish, hehe. Well, home sweet home. Aku memang tau, bila dah habis sekolah, memang aku akan jadi perantau (konon). Even dulu masa kat matrik aku memang homesick. Kritikal juga la sick aku tu, haha..

Lambat lagi nak habiskan master ni. Tapi okla, life like this. 2 in 1. Keja n belajar. Throw 2 birds with 1 stone. Aku harap life aku smoother lepas ni. May God bless me always. Hujung tahun ni, dah nak bersatu dengan buah hati. Aku harap, hidup aku lebih berkat n bermakna untuk sisa2 hidup aku y entah panjang, entah pendek ni.

p/s: Tensi with all these insects!argh!!

5 comments:

fuzama said...

wahhh...nak kahwin dah ke...bagus2...tahniah ya..moga selamat semuanya.

NA said...

"type cite ape yang Kerol layan". clearly..i do know what i like kot. da memang talentime best..rugi la kalu ko tak tgk sebab ko orang yang very multi-racial-politic-bla-bla-punyer orang. should the movie has something to give away rather than watching stupid-horror-razak-mohaideen-or-whatever-mamat-khalid. (sorry zul..huhu)

Hafezul said...

To Fuzama: Not confirm yet..

Hafezul said...

To Kerol: Sori la bro, gurau2 jer, hehe..

NA said...

hahahaha...none taken dude!