Feb 3, 2009

'My new phone'

X tau la, apsal tiba2 jadi sangat gila pada satu handphone ni. Before ni, aku x kesah sangat pun pasal handset ni. Asalkan boleh call, mesej, ambik gambar, dengar radio, dah kira ok dah. Tapi aku pun x tau, ada satu hari tu aku baca paper, tiba aku tengok ada satu column pasal gadjet. Pastu aku pun baca la details pasal satu handset ni. Tiba2, aku jatuh cinta dengan rupa n spesifikasi dia. Cinta itu buta, hehe. Aku pun apa lagi, try la search dalam internet pasal handset ni. Nokia 5800 XpressMusic. Rupa2 nya handset ni dah lama release kat Europe n India. Kat Malaysia baru jer 3 minggu menjengah pasaran.

Untuk maklumat lanjut, korang boleh la review kat internet pasal specs handset ni. Ni satu website y complete pasal hanset ni :-

http://www.mobilecomputermag.co.uk/200902021270/nokia-5800-xpressmusic.html




p/s: Akhirnya ia menjadi milikku..puas hati, puas hati...






No comments: